Oficjalny portal: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1

Powiększ tekst Zmniejsz tekst powrót Drukuj

NADBAŁTYCKA PRZYGODA POGORZELICA 02.06.2024r. do 07.06.2024r

11 czerwiec 2024
Klasy trzecie naszej szkoły były na sześcio dniowej wycieczce. Plan był atrakcyjny, dynamiczny.
Pierwszego dnia powitaliśmy Morze Bałtyckie. Zaraz w poniedziałek udaliśmy się do Parku Miniatur i Kolejek w Dziwnowie, następnie poszliśmy podziwiać Latarnię morską w Niechożu, wróciliśmy do ośrodka Kalina   w Pogorzelicy Kolejką Retro. Kolejny dzień to trzy miejsca ciekawe miejsca do zwiedzania Muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu, Multimedialne Muzeum i ruiny Kościoła w Trzesaczu. Wieczorem podziwialiśmy zachód słońca na plaży. W środę były zabawy kreatywne - budowle z piasku. Po południu byliśmy w Parku Wieloryba w Rewalu. W Kołobrzegu podziwialiśmy Kołobrzeski Skansen Morski, Oceanarium i Muzeum Figur Woskowych. Smaczne jedzenie dodawało energii, nie zabrakło emocji, wrażeń i wspaniałych doświadczeń i przeżyć, które na długo zostaną z nami.

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Krzysztof Lelonkiewicz (2024-06-17 10:12:29)
Informację zmodyfikował(a): Krzysztof Lelonkiewicz (2024-06-17 10:13:04)